040 6519013

©2019 by Euforia. Proudly created with Wix.com

JOOGA

Ikivanhat keinot nykyihmisen tarpeisiin

Nykyihmisen elämä voi olla kiireistä ja stressaavaa. Tarjoamme monipuolisia jooga tunteja, sekä meditaatiota, joiden tarkoituksena on mahdollisimman monipuolisesti auttaa kokonaisvaltaisen hyvinvoinnin tukemisessa, stressitasojen laskemisessa ja fyysisen hyvinvoinnin edistämisessä. 

Tutkitusti jo yksi kerta joogaa viikossa alentaa stressitasoja. Jooga muun muassa auttaa unensaantiin, painonhallintaan, selkä- ja tukielinvaivoihin, helpottaa masennusoireita sekä tukee hermoston tasapainoista toimintaa. 

Joogatunteja löytyy jokaisen tarpeisiin pehmeästä ja palauttavasta, sidekudoksia ja faskioita avaavasta Yin- joogasta aina vauhdikkaampaan Hatha Flow- tuntiin. 

Varaa yksityistunti tai virkistyspäivä ottamalla yhteyttä Karriin
karri@euforiawellness.fi tai puhelimitse 044 344 0798.

 

JOOGAN SYYSLUKKARI ON TÄÄLLÄ!

Syksyn uutuutena lapsijooga, Hatha Flow II- edistyneemmille, pitkä joogan alkeiskurssi ja hengitys- ja meditaatiotunti. Lisäksi viikko-ohjelmaan on tullut toinen Yin- tunti! Tiistaiaamuisin on mahdollisuus käydä aamutunnilla ja startata päivä reippaasti. Syyslukkari astuu voimaan 2.9. Salilta löydät huippu joogamatot ja blokit harjoittelua avustamaan.


Hinnasto:

Drop-in kertakäynti 15€
10-kortti 120€ 
20-kortti 220€
30-kortti 300€
1kk rajoittamaton 90€

Joogan voi maksaa käteisellä, pankkikortilla, Smartumilla, ePassilla ja Edenredillä.


Joogan pitkä alkeiskurssi tiistaisin 10.9.-17.12. klo 17-18.15 15krt * 11,70€ = 175 €. Max osallistujamäärä 12 henkilöä.

Lapsijooga lauantaisin 14.9.-14.12. klo 10-10.45 14krt * 6€= 84€. Max osallistujamäärä 12 lasta.

Meditaatio ja hengitysharjoituksest (pranayama) viikkkotunti 4.9. alkaen 10€ kerta. Koko syksy 16 kertaa 90€.


Varaa paikkasi Joogan pitkälle alkeiskurssille ja lapsijoogaan soittamalla tai lähettämällä minulle viesti numeroon 044 344 0798 tai e-mail karri@euforiawellness.fi.

Lapsijooga lauantaisin 14.9.-14.12. klo 10.00-10.45

Lapsijooga soveltuu kaikille 6-13 vuotiaille joogasta ja liikkumisesta innostuneille lapsille. Tunneilla liikutetaan kehoa hymyssä suin eläin asanasta toiseen siirtyen ja samalla opitaan joogan perusteita.  Tarkoitus on pitää hauskaa yhdessä joogan parissa inspiroiden toinen toisiamme. Tunnin lopussa vietämme yhteisen rentoutumishetken, jonka jälkeen lapsesi on iloinen, innostunut ja rauhallinen.


Meditaatio ja hengitysharjoitukset (Pranayama) keskiviikkoisin klo 19.00-20.00

Tunnilla tutustutaan laajemmin joogan perinteeseen ja opitaan ymmärtämään matolla tehtävä joogaharjoitus osana isompaa kokonaisuutta. Tunneilla käytäviä aiheita ovat mm. joogan kahdeksan askelta, joogiset puhdistuksest, joogan filosofia ja joogan opetukset osana arkielämää. Tunneilla tehtävät meditaatio- ja hengitysharjoitukset aloitetaan aivan nollasta, aiempaa kokemusta ei tarvita ja ne antavat hyvän pohjan kotona tehtävää harjoitusta varten. Tunnit muodostuvat keskustelusta ja tekemisestä niin että pyritään aina rajoittamaan keskustelu noin 15-20 minuuttiin ja loput ajasta harjoitellaan.


Joogan pitkä alkeiskurssi tiistaisin 10.9.-17.12. klo 17-18.15 

Oletko sitä mieltä, että olet liian kankea joogatunnille tai haluatko aloittaa joogan harrastamisen muiden samantasoisten ryhmäläisten kanssa aivan nollasta? Hyvä sillä silloin tämä kurssi on juuri sinulle!


Kenelle? Kurssi on tarkoitettu henkilöille, jotka haluavat aloittaa joogan harrastamisen ilman aiempaa kokemusta ja viikko-tunneille osallistuminen ei tunnu hyvältä.  Koko syksyn kestävä joogan pitkä alkeiskurssi lähtee aivan perusteista liikkeelle, tunneilla edetään rauhalliseen tahtiin ja käydään joogaa harjoitusmuotona läpi pienissä hyvin sulavissa palasissa. Tarkoitus on antaa osallistujille hyvät eväät osallistua kurssin jälkeen viikko-kalenterin tunneille.


Hyödyt: Kurssi pitää sisällään 15 yhteistä harjoituskertaa, joista jokainen kestää 75 minuuttia kerrallaan.

Joogan terveyshyödyt ovat tutkitusti hyvin laajat. Jooga vähentää stressihormoni kortisolin määrää kehossa, parantaa unen laatua, puhdistaa kehoa, parantaa keskittymiskykyä, tasapainottaa hormonitoimintaa ja liikkuvuus paranee. Kurssilla käsitellään joogakulttuuria, joogan historiaa, hengitystekniikoita ja kokeillaan käytännössä eri joogatyylejä niin että olet valmis kurssin päätyttyä osallistumaan viikko-kalenterin ohjelmaan. Lisäksi kurssilla tehdään tutuksi aurinkotervehdys- liikesarja.

Jokaisella tunnilla käydään alkuun läpi teoriaa, jonka päälle harjoitellaan käytännössä. Jooga asanat eli asennot vahvistavat ja avaavat kehoa ja tunnin päätteeksi  monesti on tullut kuuma ja verenkierto on vilkastunut. Jooga ei ole pelkästään hengittelyä vaan tunneilla voi varautua myös tekemään hommia. Joogan filosofian mukaan kuitenkin jokainen tekee oman tason ja jaksamisen huomioon ottaen ja näin ollen nauttii joogan tasapainottavasta ja rauhoittavasta vaikutuksesta.